Reklamation kreditkort, avbetalning och leverantörslån
Är din vara trasig, felaktig eller ofullständig? Har du som privatperson köpt en produkt och valt vid köptillfället att finansiera den via avbetalning, kortkredit eller lån ska du i första hand vända dig till butiken för att reklamera varan. Om återförsäljaren inte återkopplar till dig angående din reklamation kan du vända dig till oss.
För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi ha in mer information. Fyll i formuläret och kom ihåg att bifoga underlag via mail som stödjer din reklamation hos återförsäljaren. Uppgifterna du skickar in kommer vi använda för vidare utredning gällande reklamationen.
Mejla oss ditt underlag
Vi kommer att begära in underlag som stödjer din reklamation. För att korta handläggningstiden kan du redan nu skicka in underlag till reklamation@wasakredit.se
Mina sidor
Du som redan är kund hos oss kan skicka meddelande dygnet runt via Mina sidor.